Hold That Tiger
Learning that the German army is manufacturing an improved Tiger tank, Hogan and his men are determined to steal one, so they can disassemble it and make blueprints for the Allies.
Hogan concocts a Kommandant of the Year award to distract Klink so a new Nazi rocket being stored protectively at Stalag 13 can be sabotaged.
Hogan must reverse course when efforts to make Klink look competent before the Nazi Inspector General get the Kommandant promoted with a transfer to Berlin.