Home Inspector Joe
With a sixth sense for safety, Joe Mazza helps families find and renovate their perfect new home.
Hastings Home of Hazards
A family bursting at the seams of its crowded apartment isn't afraid of a big renovation project; Joe's inspection discoveries start to chip away at the budget; Noel's budget-savvy tricks make the family's real estate dreams a reality.