What's Wrong With That House?
Expert home inspector Joe Mazza, along with his pal and designer Noel Gatts, investigates and solves daunting, hidden issues in his clients' homes.
A Flood Zone No More
Joe Mazza and designer Noel Gatts help a New York mom turn her dark, damp basement into the ultimate family gathering space.
Transforming a Troubled Tudor
Joe Mazza and designer Noel Gatts assist New Jersey homeowners who received a lengthy inspection report on their newly purchased Tudor.
Joe Mazza and designer Noel Gatts help a Maryland family transform an old barn into a home for one of their daughters.
Joe Mazza and designer Noel Gatts take on an uneven home's slope for longtime New Jersey homeowners.