Home on the Road With Johnnyswim
Abner Ramirez and Amanda Sudano Ramirez of the musical duo Johnnyswim document their three-month, cross-country tour while juggling their growing family and finding new adventures in each city along the way.
Jacksonville
Abner takes a trip down memory lane as the tour rolls into Jacksonville, Florida. Performing in his hometown always causes him anxiety. Abner discovers that Jacksonville wasn't the villain he always imagined it to be.
With a rare day off the road, Abner and Amanda enjoy a date night. But plans quickly change when they discover their Charleston show is in the path of a hurricane.
Johnnyswim is in Tennessee for the Moon River Festival where they will perform with artists Drew Holcomb and Penny and Sparrow. Fans eagerly await the reunion, but the bands haven't rehearsed together in over a year.
Abner and Amanda visit Long Island, where Amanda feels the presence of her late mother, singer Donna Summer. Amanda's father is considering selling property he and Donna purchased on Shelter Island.
With the Johnnyswim tour behind them after a final performance at the Silobration, Abner and Amanda return home to prepare to grow their family with a new baby on the way.