Home to Win
Books, Baths and Beyond
Designer Danielle Bryk and builder Colin Hunter transform a dated home office into a dramatic new library. Builder Rob Evans partners with designer Sam Pynn to create a luxe new look in the master bathroom. Paul Lafrance pops in to stack the deck on the reno action!
Mike Holmes Jr. joins design expert Mia Parres to overhaul the king-size garage into the ultimate man cave while designer Jo Alcorn and builder Dave Kenney decide to go rustic chic in the master bedroom. Canada’s most trusted contractor, Mike Holmes, stops by for some father-son bonding and building.
More walls fall as designer Sam Pynn and builder Sebastian Clovis tackle the everyday needs of the main level mudroom. Style guru Tommy Smythe teams up with builder Rob Evans to create a wine cellar and a dream laundry space. Super-contractor Bryan Baeumler reports in for reno duty and takes an all-terrain property tour.
Design maven Sarah Baeumler trades in her building partner, Bryan, for builder Kate Campbell. The two join forces on a dreamy, Hamptons-inspired guest bedroom while property pros Danielle Bryk and Carson Arthur create a cozy-yet-cinematic experience in the media room. HGTV Canada heavyweight Scott McGillivray stops by to lend a hand.
It’s all fun and games as designer Tiffany Pratt and build expert Colin Hunter connect with their inner child to create a playful kids’ bedroom. Builder Sebastian Clovis also taps into his wonder years with interior expert Jo Alcon to craft a whimsical children’s zone in the basement. Bryan Baeumler swings by to call a recess from the reno.