How I Attended an All-Guy's Mixer
When Tokiwa and his friends arrive at a mixer, they're greeted by three dazzlingly handsome men. Turns out these three cute boys are actually women in drag! They soon find themselves getting closer in unexpectedly heartwarming (and hilarious) ways.