Shikimori's Not Just a Cutie
My Girlfriend Is Super Cute
The naturally unlucky Izumi-kun faces another day of disaster; even on his way to meet up with his girlfriend Shikimori-san in the morning, he runs into so many troubles that he's a mess by the time he sees her.
Izumi-kun joins Shikimori-san and their friends in deciding what they'll all do together over summer break.