I Shouldn't Be Alive
Shark Survivor
1982. Five people get caught in a tropical storm and their yacht sinks. They have to survive in the middle of the ocean on a raft with absolutely no survival equipment. To their horror they find the area of the ocean to be infested with sharks.
Three friends go to the Amazon for a trip but things get nasty when their guide leads them to jeopardy. As the four (three friends and guide) split into two groups, one pair faces disaster at every turn, while the other two are never heard from again.
Two friends go kayaking in the Strait of Georgia. When the tide comes in, one friend falls from his kayak and fears that he will end up in the Pacific Ocean.
A man crashes his plane in the African savannah. With legs broken in a total of six different places, he has to make it alive past lions and other dangerous predators in a state of intense pain and loss of leg mobility.