Inheritance Wars
The first inheritance battle ever to hit the High Courts involved blood brothers John and Terry. Their parents had adopted a son into their home and hearts, leaving everything to him and not a penny to their own flesh and blood.
A tragic tale in which a former Tory politician and model Diana Coad loses her husband and love of her life Peter, and enters a vicious legal battle with his children.
A dark and twisting tale in which poor Daphne loses her mother and all her inheritance after a stranger comes into her elderly mother's life and secretly marries her.
Jane takes on the The Ministry of Defence in an epic eight-year inheritance battle. After her partner and soulmate dies suddenly, just before they were due to wed, Jane finds herself fighting for survival when the MoD threatens to leave her penniless.