Inn the Works
Lindsey Kurowski and her family restore historic motels, inns and lodges across America to give vacationers the stay of their dreams.
A Big Risk in Big Bear
Lindsey juggles guests while her siblings and construction crew renovate the Oak Knoll's main lodge.
All Hands on Deck
Lindsey's family and construction crew update the exterior to make the lodge more marketable.
Lindsey and her team renovate a cabin for family and friends, and a crew member gets a surprise.
Lindsey transforms a barn on the property into a rustic general store to generate more revenue.
Lindsey works to overhaul her largest cabin by giving it vaulted ceilings and an open-plan kitchen.