Home Work
Candis and Andy Meredith's biggest renovation project to date is transforming a 20,000-square-foot historic school into their family home -- all while juggling projects for clients, rental properties and life with their blended family of nine.
Old-world Kitchen
After purchasing a historic 20,000 square foot school in rural Utah, Candis and Andy Meredith get to work on building the heart of their future home, a neo-historic style kitchen influenced by the working kitchens of the old world.