Intelligence
Gabriel and Riley must rescue a kidnapped member of CyberCom -- the man who invented the chip implanted in Gabriel's brain -- before secret technology falls into the wrong hands.
Gabriel and the team go to Texas to help contain a deadly, quickly spreading virus and identify patient zero.