Jacked!
It's Job Security
The Essex/Union Auto Theft Task Force is a police unit in Northern New Jersey that specializes in tracking down stolen vehicles and apprehending car thieves; the unit's helicopter spots a stolen car speeding through the city.
I Was Gonna Go Home
"The Wolf Pack" trails a stolen vehicle; the Lojack tracking system alerts the unit of a stolen vehicle in the area.
The task force is in Newark, N.J.; A perp takes off on foot; the unit recovers a stolen tractor trailer; a stolen vehicle is captured at a drive-thru window.