Jasper & Errol's First Time
A Little Demo!
Jasper and Errol hit the road to try unfamiliar activities, including riding bucking bulls, cuddling with strangers and forcing Jasper's heights-phobic dad to hang-glide.
Juice on Your Mic
Jasper and Errol take a trapeze lesson, endure a colonic, and go head-to-head with a 600-pound sumo wrestler.
Jasper and Errol perform a synchronized swimming routine with Jasper's dad, wear a beard of bees, learn the basics of yodeling, and detonate explosives at a bomb range.
Jasper and Errol compete against an Olympic fencer, take a tango lesson, experience dining in the dark, and play zombie tag.
Jasper and Errol learn ventriloquism, take a Zumba class, make sushi from scratch, and get Jasper's dad to speak "Martian" while under hypnosis.
Jasper and Errol perform gymnastic maneuvers atop a moving horse, take a pottery class, and join Jasper's dad for a firewalk across hot coals.