Jungle Gold
Hell and High Water
Scott and George's equipment is claimed by floods and a machete-wielding farmer attacks.
George is suddenly called home to fight a lawsuit, leaving Scott to double gold production.
Scott and George must prove a new claim is stacked with gold, or investors will pull funding.