Bamazon
Welcome to the Jungle
A group of unemployed Alabama construction workers arrives in Guyana with hope of finding millions of dollars in gold and immediately learns that the 24-ton excavator capable of unearthing the fortune is stuck in the Amazon jungle.
Heart of Darkness
Foreman Darryl Haynes makes a critical decision to unload the excavator from a homemade river barge and walk it through the jungle to the mining site; the Amazon heat leaves Chantz Meadows desperately ill.
Darryl Haynes and John Wilson return to base camp to deliver bad news; Tim Evans turns to second-string heavy equipment operator Clate McDaniel to attempt a mission again.
The Bama boys are faced with a new set of problems when one of their men is sent packing.