Kamp Koral: SpongeBob's Under Years
At Kamp Koral, the craziest sleepaway camp in the kelp forest, 10-year-old SpongeBob SquarePants and his pals spend the summer building underwater campfires, catching wild jellyfish, and swimming in Lake Yuckymuck.
The Jellyfish Kid
A young SpongeBob is determined to catch his first jellyfish, so his friends do whatever they can to help him.
Sugar-Squeeze; Tag, You're It
The campers meet two backwoods narwhals named Narlene and Nobby, who treat them to a sweet surprise.
The weekly food delivery truck goes missing, so the campers must hunt it down like their primal ancestors; a mysterious cabin of odd campers have frightful fun with SpongeBob and Patrick after dark.
After SpongeBob and Patrick eat a secret snack experiment, Plankton must reverse the monstrous side effects.