Kickin' It
Located in a strip mall, the Bobby Wasabi Martial Arts Academy is in danger of closing until Sensei Rudy recruits Jack, the only student who can restore glory to Bobby Wasabi and vanquish their rival The Golden Dragon. When Jack teams up with Jerry, Milton and Eddie, these underdogs are determined to save their dojo’s reputation.
Truman, a bratty kid whose dad controls and own the mall's security faculties, captures an embarrassing video of Eddie practicing for the school dance with a punching dummy in a wig and cherry lip gloss.
Rudy throws himself a birthday party, and Jack gets Bobby Wasabi to come as a surprise, but Rudy doesn't recognize the now overweight star, flips him, and gets himself fired.