Pair of Kings
Brady and Boomer, 16-year-old fraternal twins, are typical teens being raised by relatives in Chicago. But when the Royal Secretary to the Throne of the Island of Kinkou, arrives to inform the boys of their lineage, their lives change drastically. Now, Brady and Boomer must relocate and claim the throne as joint Kings of the island.
Return of the Kings, Pts. 1 & 2
Brady and Boomer are just two ordinary twins. Or, so they thought. They soon learn that their parents were king and queen of a small island, and they are next in line to rule. During their coronation, they destroy a sacred ruby.
Twin brothers Boomer and Brady's lives change forever when a warrior visits their school. They find they are joint kings of the remote island of Kinkow.
Mason is out of town; Boomer and Brady meet five beautiful mermaids; Mikayla gets turned into a mermaid.
Brady and Boomer discover they must go to school even though they are kings. At school Brady finds Tristan is a rival for Mikayla's affection and must fight for her.