Zeke and Luther
Best friends Zeke and Luther have set their sights on becoming world-famous skateboarders. Their comedic journey chronicles half-baked attempts at mastering the coolest tricks, entering the biggest competitions, the thrill of victory and the agony of defeat.
Bros Go Pro
Ginger arranges for Zeke and Luther to perform a jump at a mattress store's grand opening celebration, but they nearly miss their debut when they are seduced by the perks of fame.
Kojo is blamed for the damage when Zeke and Luther accidentally fling themselves into Mr. Johnson's yard with a bungee cord, destroying his lawn ornaments.
Zeke and Luther come up with ambitious skateboarding stunts, including the Tunnel of Terror, to impress potential sponsors.
Zeke asks Olivia to design his signature look, but isn't impressed with what she comes up with; Ozzie steals Luther's helmet styling.
Zeke and Luther set up a camp to show kids how to skateboard, but have to admit defeat when Ozzie joins. He's absolutely hopeless, but Zeke is determined to find the skater in him.