Kingdom on the Mummies
In the shadow of the world's oldest pyramids, a team of archaeologists, led by Dr. Ramadan Hussein, has made the discovery of a lifetime: a fully intact burial complex buried deep beneath the sand.
Hidden Chamber
Deep beneath the Egyptian desert, archaeologists find the first fully intact funeral home.
The Lone Coffin
In the newly excavated burial complex at Saqqara, one chamber holds a single sarcophagus while the rest are packed with mummies.