Knife Fight
Collins vs. Feau
French chef David Feau and British colleague Brendan Collins create dishes featuring razor clams and live catfish.
Actor Elijah Wood judges as chefs Chris Kobayashi and Nyesha Arrington duke it out in a battle of Hawaiian Kampachi and braised lamb neck.
Chefs Jason Neroni and Jordan Toft create dishes containing bigeye tuna; guest judges Octavio Becerra and Eric Greenspan.
Chef Jason Fullilove pits his artistic cuisine against the rustic cooking style of colleague Brandon Boudet.