Le Killing
What better way to start the week at camp than a good ol' game of Cowboy? No way this could go wrong… right?
It's time for Clochette to show his fellow counselors that he's a great camp leader AND the future Master Killer.
After ruining everyone's party, Clochette is left on his own. Why not take the chance to eliminate his new target?