Legend of the Superstition Mountains
On Legend of the Superstition Mountains, an alliance of fearless hunters venture into an area in the Arizona desert – called by the Apache “a portal to hell” – to pursue buried treasure.
Secrets of the Lost Map
New clues could reveal the location of the Lost Dutchman Mine; Wayne Tuttle is on the hunt for a deadly treasure in the Superstition Mountains.
The crew trades a percentage of their stake for a clue; they head into the Apache territory and try to decode deathbed riddles.
The hunters come across signs of the mythic Apache Black Legion and become the hunted.
A map of the dead shows the team's next clue, but it's in the most dangerous section of the Superstitions; Eric makes a discovery that turns the investigation in an entirely new direction.