Les as de L.A
When a boy is targeted by a powerful cartel, two detectives with complex pasts race the clock to keep him safe, but when Syd's personal quest for justice threatens their efforts, the pair must decide whom they really serve and protect.
Tracking down a serial killer who lures his victims into isolated areas before killing them live on social media; Syd has a dangerous secret that clashes with McKenna's complicated past.
Syd and McKenna are called to investigate when a body seems to plummet from the sky; the partners realize they need to trust each other to escape the ghosts of their pasts.
Syd and McKenna must get Knox's fentanyl into police custody without leaving a clue as to their involvement, a task made more difficult when McKenna is distracted by Izzy's strange behavior and Syd sees a ghost from her past.
McKenna is unable to keep hiding the truth about her mother's accident from Syd; Arlo plots against people Syd loves; Syd and McKenna continue to hunt for the killer of the transgender woman and her fiancé.