Les mecs
When Sophie threatens to leave Martin, he starts exercising with Étienne again. Out of solidarity, Simon and Christian follow. As the sports sessions follow each other, they get to know their bodies again.
The burden of living together begins to weigh heavily on Christian, who cannot stand living with Martin and Simon. He sees the house as a brothel and privacy is a distant memory for him.