Bellefleur
Following a break-up, Nicolas reunites with his friends from secondary school to navigate with them through their lives as modern men.
Nicolas' life is turned upside down when his girlfriend breaks up with him; he finds refuge with his brother Maxime in Sherbrooke.
3 years earlier, Nicolas' fatherhood was taking off, but the relationships and dramas of his band of friends are very different.
As Yann gets a vasectomy, the question of parenthood nags at the group of friends; Nicolas is confronted with his life without Émile.
Maxime is confronted with new questions, while Nicolas rediscovers a little normality and hope.
The whole gang pulls together as difficult events quickly turn their daily lives upside down.
The gang comes together to fill an insurmountable void, but Nicolas fails in his duty as a friend.