Live
The police officers at South Korea's busiest patrol division toil day and night as keepers of law and peace -- but the reality is far from orderly.
In order to help a senior colleague chase down a suspect officer Oh Yang-chon disregards a call from his wife about a family emergency.
The officers face their first violent crime; Yang-chon hopes new evidence will prove him innocent.
Yang-chon has trouble with the other officers; Jeong-o heads to a reported domestic incident.
The patrol deals with the aftermath of Jeong-o's incident; Internal Affairs gets involved in the investigation that includes Jeong-o and Kang Nam-il.