London Kills
Following the detectives of an elite murder investigation squad in London; the team is lead by the experienced Detective Inspector David Bradford, whose wife has been missing for the past three months: a case he has been unable to solve.
With Billie stabbed and her attacker on the loose, Vivienne blames herself for not recognizing that Billie was in danger.