Lost & Found Music Studios
See Through Me
When Mr. T selects Rachel’s song over Leia’s for auditions, an upset Leia worries that she’s slipping in her songwriting ability. Meanwhile, Eva helps Jude shoot a unique music video for his new song.
As Day Two of auditions begin, John vows to get Annabelle a second chance. Mary has a bold strategy for her audition, but her risk doesn’t pay off. A nervous Clara gets reassurance from an unexpected source.