Love Flops
Love Flops is an original Japanese anime television series produced by Kadokawa Corporation, animated by Passione, and directed by Nobuyoshi Nagayama. The series premiered in October 2022 on AT-X and other networks. A manga adaptation by Ryūdai Ishizaka began serialization in Hakusensha's Young Animal magazine in June 2022.
A strange flying object attacks Asahi, but he's saved just in time by a magical girl; unfortunately, this incident is the prelude of a horrible invasion.