Love Syndrome III
Having been together for the past three years, Day (Lee Long Shi) and Itt (Frank Thanatsaran Samthonglai) are still as much in love as they were when they first got together. Always wanting Itt to know just how much he loves, Day tends to spoil his partner in any way he can. While frequent reminders of his affection for Itt aren’t bad, his spoiling has encouraged Itt to behave rather spoiledly. During one of his more obnoxious moments, Itt asks Day to bring him a cake to help him get over his current sickness. Despite having other obligations to fill, Day agrees to Itt’s request but a tragic accident on the way leaves Day with serious injuries. No longer able to remember anything from the last three years, Day has no recollection of Itt or their relationship. With no recollection of who he is or what they meant to each other, Itt is certain he can help Day recover the memories he’s lost. Putting aside his selfish ways, can Itt help Day on his road to healing or will the time they spent together be lost to Day forever? Adapted from the third book of the web novel series “Love Syndrome” by Yeo Nim, “Love Syndrome III” is a 2023 Thai romance drama directed by Marut Sarowat.