Man Down
Mad Nobby
Dan has lost his girlfriend but, with help from his two best friends, he has a plan to get her back involving two bags of mince and a welder called Mad Nobby... what could possibly go wrong?
Dan, unlike his ex-girlfriend Naomi, isn't invited to his niece's birthday party. Desperate to impress her he manages to persuade the family that he can be trusted with one of the big jobs to get the party ready.
Brian introduces Dan to a guru with a secret, so unbelievably powerful, that he can only tell it to one person at a time - although it's another incredible attribute that keeps Dan completely mesmerised.
Although still haunted, literally, by the ghost of his ex girlfriend, Dan ends up unexpectedly preparing for a date, with a little help from Brian.