Merlin's Apprentice
In this sequel to one of television’s most popular miniseries of all time, Merlin returns to Camelot and finds a Kingdom now vulnerable to ill-fates and war. With the help of Jack, an irascible young beggar-thief imbued with his own unruly magic, the fight against unknown dangers begins to restore the Kingdom back to its glory days.