Mike Tyson Mysteries
Mike Tyson, his adopted Korean daughter and a pigeon who was once a man team up to solve mysteries in this adult animated comedy series.
The End
Cormac McCarthy seeks Tyson's help in finding an ending for his latest novel, but a Chupacabra may be attacking the author's horses.
Mike decides to take a spaceship to the moon after deducing that he is part of a government conspiracy.
A businessman wants Mike's help in winning over jungle-dwellers who are firmly against his canal project.