Monthly Girls' Nozaki-kun
Art imitates life when Chiyo discovers her crush is a famous artist who wants to use their budding relationship as inspiration for his romantic manga.
Nozaki gives Wakamatsu a gift to help him fight his insomnia, but what he doesn't tell him is that this gift may also be his worst nightmare.