My Life as Inukai-san's Dog
Pochita finds himself transformed into a dog and adopted by his school crush, Inukai-san; bath time makes Pochita doggone uncomfortable.
When Inukai-san takes Pochita to Nekotani's, Pochita puts his escape plan into motion and succeeds; when he gets to his room, he finds someone else there.