My Story for You
In the late 1990s during the dot-com bubble, Zhang Changgong (Luo Jin), a rising IT developer, meets Li Muzi (Zheng Shuang), the only child of a powerful military family. When the tech industry collapses, Zhang loses his job and decides to reinvent himself as an author. Despite facing numerous challenges, he remains determined to succeed, hoping his love for Muzi will provide the strength and inspiration he needs to become a successful writer. Based on the novel "Love the Whole World" by Tangjia Sanshao, this drama explores personal transformation and resilience against the backdrop of a changing technological landscape. "My Story for You" is a 2018 Chinese drama series directed by Yu Cuihua and produced by Xiong Xiaoling.