My Troublesome Star
Actress Im Se Ra (Jang Da A) is on top of the world after becoming the youngest winner of a best actress award. Unfortunately, that same night, she's hit by a truck – and transported 25 years into the future, where she wakes up in the body of middle-aged woman Bong Cheong Ja (Uhm Jung Hwa). Cheong Ja decides to return to acting, hoping to restore her former glory and figure out what happened to her. She's assisted by Dokgo Cheol (Song Seung Heon), a former violent crimes detective who got demoted to traffic duty... and who shares a mysterious past connection with Se Ra. To both Cheong Ja and Cheol's surprise, they begin to fall for each other, sending their lives onto an entirely new trajectory.