Neanderthal
Neanderthal Part 1
Andy Serkis, Ella al-Shamahi and a group of experts re-create a scientifically accurate 3-D Neanderthal.
Ella al-Shamahi and Andy Serkis explore the fate of the Neanderthals, why they became extinct and how they live on.