Newlyweds: The First Year
Ready Set Wed
Four couples begin their first year of marriage: Kathryn and John, Tina and Tarz, Blair and Jeff, and Kim and Alaska.
Blair begins planning a commitment ceremony; Kim doesn't want to live in Alaska's bachelor pad with his sister and nephew; Tina and Tarz get matching tattoos; Kathryn is bored as a housewife.
Be Mine
Pregnancy test results are revealed for Kathryn and Tina; Blair and Jeff argue; Kim turns to her father for advice on compromising; the couples celebrate Valentine's Day.
John considers letting Kathryn run his newly-acquired tanning salon; Alaska puts his foot down; Tina gets frustrated with Tarz; Blair and Jeff's commitment ceremony.
Blair and Jeff have intimacy issues; John is beginning to find Kathryn's body unattractive; Tina's attempt at a sexy dance gets the wrong reaction from Tarz; Kim and Alaska face another separation.
Jeff meets with an attorney and gets surprising news; Tarz and Tina have a disagreement about their planned nude photo shoot; Alaska opens up to Kim; Kathryn is upset for not having enough freedom at the salon.