On Tour with Asperger’s Are Us
Noah, Ethan, Jack and New Michael, better known as the comedy troupe Asperger's Are Us, kick off their challenging six-week tour across the United States with a performance in Boston for an enthusiastic hometown crowd.
The troupe experience touring highs and lows as they perform shows in New York and Baltimore, while dealing with RV troubles.
Noah, Ethan, Jack and New Michael spend the night at an RV park before dealing with unexpected audience feedback in North Carolina; New Michael vexes the other guys by deciding to drink during a show in Tennessee.
With a week left to go in the tour, Ethan begins to doubt himself and the purpose of the group's cross-country journey; facing their worst RV issues yet, the guys fight to make it on time to a show in Seattle, where Noah's dad is due to attend.
As their six-week tour comes to an end, Noah, Ethan, Jack and New Michael prepare for a final show in Los Angeles and reflect on their experiences, bidding goodbye to their temperamental RV and a whirlwind life on the road.