Dare to Love Me
Shin Yun Bok (Kim Myung Soo) dreams of becoming a webtoon writer, but he comes from a village community that is effectively stuck in time. The community strictly abides by the conservative, Confucian values of Korea’s Joseon Dynasty (1392-1910). In desperation, he decides to leave the confines of the village. On his foray into the world outside, he meets the frustrated art teacher Kim Hong Do (Lee Yoo Young). Could this meeting inspire them both to greater things – and possibly even spark a lasting love? This drama was based on the webtoon “Treat Me Carelessly” by Sun Woo and was directed by Jang Yang Ho.