Our Love Triangle
Hae Lin (Kim Si Gyeong) is a university student who has just landed in a complicated romantic quandary. She recently partnered with a junior named Woo Jin (Ahn Se Min) at a freshman event. And ever since, she has noticed feelings welling up – almost certainly the pull of attraction. At the same time, the man she had a crush on in her school days – He has since completed his military service. And when he meets Hae Lin again, he appears keen to pick up the relationship where they left off. Hae Lin feels her heartstrings being pulled in two directions at the same time. Will Cupid resolve this complicated love triangle – or are these young people on the road to heartbreak? “Our Love Triangle” is a 2024 South Korean drama series.