Outer Banks
On an island of haves and have-nots, teen John B enlists his three best friends to hunt for a legendary treasure linked to his father's disappearance.
After a hurricane, John B, JJ, Pope, and Kiara find a sunken wreak and plunge headlong into danger and adventure.
The Lucky Compass
John B is convinced that the clue found onboard the boat connects to his missing father and leads his friends on an increasingly frantic search for answers.
As the gang hatches a clandestine plan to get to the bottom of the deep sea mystery, John B confronts Sarah while Pope jumps at the chance for revenge.
John B's supervision-free home life catches up to him, and he receives well-timed assistance from an unlikely person.
John B believes he's made a breakthrough in the hunt for the gold, but he wants to include Sarah in the quest, causing friction among his friends.
A spooky legend, a broken friendship and John B's new living situation keep the crew on their toes as they search for the treasure.