Partner Track
Ingrid Yun, an idealistic lawyer, struggles with her moral compass as she fights to climb the partner track at a New York City law firm.
Material Adverse Change
Focused on making partner at her cutthroat New York City law firm, Ingrid finds her plans thrown off-kilter by a new colleague's arrival from London.
Meta-Strategy
The search for a missing document and a surprise launch date crank up the tension between Ingrid and Murphy; Rachel hits it off with a sassy new client.
In an effort to salvage the SunCorp deal, Ingrid heads upstate with Murphy; Rachel helps a flighty heiress; Tyler deals with major fashion drama.
As her new relationship moves at warp speed, Ingrid competes with Murphy to impress their boss; a reluctant Rachel organizes the firm's talent show.
The firm's annual retreat at a swanky resort finds Ingrid and Murphy stuck untangling a thorny SunCorp issue and Rachel tapping into her creative side.
While HR investigates the ugly incident at the retreat, Ingrid plays messenger for Marty; Rachel receives an exciting offer on her 30th birthday.