Patrick Melrose
Patrick Melrose's harrowing odyssey from a deeply traumatic childhood through adult substance abuse.
Bad News
In the grip of his addictions, Patrick Melrose must fly to New York to collect his father's ashes; over the course of a lost weekend, Patrick's search for satisfaction sends him into a nightmarish spiral.
Never Mind
At the Melrose family's house in the South of France, young Patrick has the run of the magical grounds; while the family awaits the arrival of weekend guests, shocking events transpire that tear Patrick's world in two.
Some Hope
Patrick reluctantly agrees to go to his first big social event since recovering; together with his good friend Johnny Hall, he attends a glittering party in the English countryside; while there, Patrick confronts his past in myriad ways.
Patrick and his family visit his mother for the summer, but some unwelcome guests arrive.