Patriot
John struggles to find a balance in Milwaukee as the situation mounts in Iran; a motivated homicide detective builds a case.
Albans wants an interview with Dennis; John desperately tries to stay on the travel team.
Leslie increases John's workload in hopes of setting him up for failure; a friend adds complications to John's life.
When John tries to retrieve evidence, he gets dangerously close to Agathe; Tom heads to Luxembourg to help John, but ends up asking more of him.
Agathe's case against John builds; John takes desperate measures to get his father's plan back on track; Leslie's hostility toward John peaks.