Pillow Talk
Fresh Starts
Luke traumatizes Mia with his past and Lydia displays herself for anyone and everyone to see.
The Last Refuge
Vicki shows her daughter how to resolve conflicts at school and Mia and Luke realize that they (almost) never fight.
Mia pushes Luke to reconcile with his son, Simon imposes his crush on JP, and Virgil teaches Thomas the art of sexting.
Everyone’s afraid. For Abigail it's monsters. Mia’s afraid of what she finds between the sheets and Lydia’s afraid she’s killed Andy.
After a few too many, Simon has the epiphany of the century. Meanwhile, a death could hamper Luke's dream.