Pillowcase Murders
A Monster in the Halls
Family members want answers when multiple elderly women are discovered dead with jewelry missing in senior living communities in the Dallas area.
The Scope of Evil
Investigators re-examine over 700 cases after the arrest of Billy Chemirmir, who killed his victims with their own pillow.
After learning their loved ones were victims of serial killer, Billy Chemirmir, family members demand justice and accountability.